واحدفهرج
قابل توجه دانشجویان گرامی نکات تکمیلی چگونگی برگزاری امتحانات پایان ترم


 1- آزمون های پایان نیمسال جاری در سامانه پیام من به آدرس :pm.pnu.ac.ir برگزار می شوند. 


2-از انجا که تاریخ های آزمون های پایان ترم تغییر نموده است در اسرع وقت نسبت به اخذ گزارش  428(تاریخ آزمون های دانشجو) از سیستم گلستان اقدام نمایید و  در همان تاریخ و ساعت وارد سامانه پیام من شوید.


3-در هنگام ورود به سامانه  شماره دانشجویی به عنوان کد کاربری و  و شماره ملی به عنوان رمز عبور در نظر گرفته می شود.(دانشجویان اتباع با زدن گزینه فراموشی رمز عبور، رمز عبور جدید به شماره تلفن همراهی که در سامانه گلستان ثبت کرده اند پیامک می شود.)

4-بعد از اولین ورود همگام سازی با سیستم گلستان را بزنید تا اطلاعات شما با سیستم گلستان به روز شود. (یکبار در اولین ورود کافی است و در هر هر آزمون نیازی به این کار نیست).

5-آزمون آزمایشی به منظور آشنایی دانشجویان با محیط سامانه پیام من در روز پنج شنبه 30 اردیبهشت ساعت11 صبح بر گزار می گردد.لذا با شرکت در این آزمون ،ضمن چک شدن امکانات سخت افزاری آمادگی برای آزمون های پایان ترم را کسب نمایید.

6-نکته مهم : آزمون  درس جزء سی ام قرآن کریم  با کد های 1220657 و 1220658  در مورخه 1400/03/01 ساعت 11:30 الی 12:15 در سایت :sanjesh.pnu.ac.ir برگزار می گردد.


7-در صورت هر گونه سئوال پیرامون آزمونها و مشکلات احتمالی با همکاران پشتیبان آزمون های مراکز و واحد خود، که اسامی آنها در پایان همین صفحه درج شده تماس حاصل فرمایید.


8-زمان آزمون شما حداکثر به میزانی است که اساتید محترم در سامانه پیام من درج می نمایند، اما محدودیتی در ورود به آزمون قبل از اتمام ساعت پایان آزمون وجود ندارد، اما توجه داشته باشید که پس از اتمام ساعت آزمون، سامانه پاسخی از دانشجو ثبت نمی نماید.

9-گزینه های آزمون ها با کلیک کردن روی گزینه در سامانه ثبت می شوند، حتی اگر دانشجو گزینه پایان آزمون را نزده باشد و تا پایان آزمون امکان تغییر آنها وجود دارد و آخرین پاسخ های  داده شده قبل از اتمام زمان آزمون در سامانه ثبت می شوند.

10-دانشجویانی که در یک ساعت بیش از یک درس امتحان دارند با اساتید هماهنگ نموده که یکی از آزمون های شما را در ساعت دیگر اخذ نمایند یا میزان وقت آزمون به گونه ای داده شود که برای امتحان در هر دو آزمون از طریق سامانه پیام من فرصت لازم را داشته باشید و اگر هنوز نتوانسته اید با اساتید هماهنگ نمایید به آموزش مرکز و واحد خود مراجعه نمایید.
دانشجویان مرکز کرمان با سرکار خانم ثباتی هماهنگی لازم را به عمل آورند.

11-جهت عملکرد بهتر ار مرورگرهای فایرفاکس یا کروم استفاده شود.

12-مترجم گوگل سیستم آزمون را جهت جلوگیری از بهم ریختگی سئوالات غیر فعال نمایید.

13-کلیپ های آموزشی دانشگاه در سایت آپارات به آدرسkermanpnuk@ بارگذاری گردیده است. 

 

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر